مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 16:352023-01-03بين الملل

استقرار لشکر 101 هوابرد ارتش آمریکا در نزدیکی مرزهای اوکراین 


سیصد و دوازدهمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رییس جمهور این کشور می گذرد؛ تهاجمی که رویداد های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

- بین الملل تابناک: سیصد و دوازدهمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رییس جمهور این کشور می گذرد؛ تهاجمی که رویداد های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

استقرار لشکر 101 هوابرد ارتش آمریکا در نزدیکی مرزهای اوکراین  روزنامه آمریکایی نوشت: استقرار نظامیان آمریکایی در رومانی به عنوان یک کشور عضو ناتو و هم مرز با اوکراین، حامل پیام هشدار واشنگتن به مسکو برای جلوگیری از کشیده شدن جنگ به خاک ناتو است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتارنمای روزنامه نیویورک تایمز، سربازان لشکر 101 هوابرد ارتش آمریکا، در بخش های جنوب شرق رومانی که پرواز یک موشک از آن تا محل ذخایر مهمات روسیه در شبه جزیره کریمه هفت دقیقه زمان می برد، مستقر هستند.

در مناطق شمالی تر، سربازان آمریکایی در حال برگزاری تمرینات نظامی و سنگرسازی و برگزاری رزمایش های مشترک نظامی با سربازان رومانیایی هستند؛ در منطقه ای نزدیک به شهر بندری خرسون که ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار لشکر 101 هوابرد ارتش آمریکا در نزدیکی مرزهای اوکراین 

استقرار لشکر 101 هوابرد ارتش آمریکا در نزدیکی مرزهای اوکراین